08 de setembre 2012

Literatura eròtica... un altre cop.





Després de la sorprenent trilogia Cinquanta ombres d'en Grey, Cinquanta ombres més fosques i Cinquanta ombres alliberades, ara arriba No t'amago res de Silvia Day.

De Cinquanta ombres han dit:

"L'exitosa combinació d'història romàntica i joc eròtic d'alt voltatge que ha tocat la fibra de les dones"



Compra l'ebook en català


Compra el ebook en castellano











Text de contraportada:
Gideon Cross va arribar a la meva vida com un llampec en la foscor... Era guapo i encisador, atractiu i seductor. Em vaig sentir atreta per ell com mai no m'hi havia sentit per ningú en tota la meva vida. Tocar-lo es va convertir en una droga, no podia viure sense ell, tot i saber que em feia dèbil. Tenia ferides recents, dins meu, i ell va tocar-les de ple...