29 de gener 2009

Tinc ganes de tu, de Federico Moccia.




Tinc ganes de tu
Federico Moccia.
Columna
18.50 €

« L'esperadíssima segona part de "A tres metres sobre el cel" »

Amb el rerefons de la frenètica vida dels suburbis de la capital romana, es dibuixa un microcosmos de joves rebels que viuen la vida fins a l’últim alè.

Text de contraportada

La novel•la transcorre un parell d'anys després dels esdeveniments narrats a Tres metres sobre el cel, quan Step retorna dels EUA i es retroba amb els seus amics, enemics i fantasmes del passat a causa dels quals va fugir. Aviat coneix una misteriosa noia amb qui inicia una relació, a la vegada que intenta solucionar la seva vida posant en ordre els seus objectius: trobar una feina i començar una vida d'adult, tot allò que havia estat ajornant des de fa anys.


L’Step i la Babi no poden ser més diferents. Els allunyen les seves famílies, la seva extracció social i els seus hàbits. Malgrat que pertanyen a dos mons separats, s’enamoren. No els resulta fàcil, perquè cap dels dos sap cedir, però la seva relació els transforma. La Babi es torna irreconeixible davant d’uns pares traumatitzats; i l’Step mostra que sota la seva espessa crosta de noi dur, hi ha un passat turbulent.



4 comentaris:

Anònim ha dit...

m'he llegit tres metres sobre el cel, és preciós.Espero poder llegir Tinc ganes de tu per saber com acaba la història. Us recomano un altre llibre de Federico Moccia: Perdona si et dic amor.

Anònim ha dit...

Siii, perdona si et dic amor... Fins i tot em va agradar més que a tres metres sobre el sol, tot i que estic dessitjant qe sigui dema al mati i comprar-me tinc ganes de tu...
Son impressionants, siusplau que tregui més llibres com aquests perque qualsevol s'enamora de la lectura!

Anònim ha dit...

sobre el cel, perdo!

mar(: ha dit...

m'acabo d'acabar a tres metres sobre el cel, el llibre més precois impossible, pero m'ha sorpres el final, ja que en el darrer capítul passen coses qe no m'havia eserat mai, ensava qe serian feliços juns. estic de vacances, i quan arribi a casa el primer qe fare es anar a comprarme tinc ganes de tu, perqe estic boooja per saber com continua aqesta historia!