13 de desembre 2006

Eduardo Moga a la llibreria Carrer Major


El dia 12 de desembre va ser un dia molt intens en quant a presentacions de llibres.

A la foto veiem l'editor de la Garua, Joan de la Vega, el poeta Eduardo Moga i el també editor, Francisco Javier Cubero. Entre els assistents hi havia una nodrida munió de poetes. No diré noms per tal de no deixar-me'n cap però la llibreria sencera era una metàfora.





Dime, alma, qué cincel has empleado
para que sea yo tu forma,
qué sombra subyace en mi sombra,
o qué memoria soy, qué invertebrada
conciencia.
¿Has moldeado el aire?
¿Asientes a mis volúmenes a mis ojos?
Acaso sea hijo de tu luz,
y acaso ese resplandor aterido
me rescate de lo inconcebible
y me alimente de lo mortal:
tu fiebre me unce al ser.
¿Qué extraña potencia, alma,
constituyen mis manos?
¿Son las tuyas?

Eduardo Moga-José Noriega
Soliloquio para dos.